Уочи манифестације Месец франкофоније у Галерији Матице српске, архитекта Сава Форкапић поклонио је Галерији Матице српске цртеж Милана Керца са приказом Париза из 1970. године. Ово је уједно била и прва аквизиција Галерије у 2021. години.
Међу 87 цртежа Милана Керца који се чувају у Галерији, нашао се и овај цртеж са приказом француске престонице као вечите инспирације српским уметницима.
Милан Керац је дипломирао на Академији ликовне уметности у Београду у класи професора Недељка Гвозденовића 1949. године, а затим био на дужим студијским путовањима по Италији, Аустрији, Холандији, као и у Лондону и Паризу. Заједно са супругом Анкицом Опрешник излагао је у Хагу, Ротердаму, другим градовима Холандије и многим градовима Европе. Зато је књижевник Драшко Ређеп сматрао да је Милан Керац један од наших последњих путника који је по старој и доброј навици настојао да све што је уочио, препознао и усвојио на својим далеким путовањима подели са својим завичајним савременицима. По повратку у Нови Сад запослио се као професор цртања у Гимназији. Био је члан Удружења ликовних уметника Војводине (1950) и Удружења ликовних уметника Србије (1951). Од 1954. године престаје да се бави педагошким радом и постаје слободан уметник. Учествовао у оснивању и раду уметничких колонија у Сенти, Бачкој Тополи, Ечки и Кикинди. Поред сликарства, бавио се графиком.